Naam:
3201
Video’s:
111

Over mij

Reizen, nu we met pensioen zijn en meer tijd hebben, is een fijne manier om onze blik te verruimen en die landen en culturen buiten Europa te verkennen, waar we altijd al nieuwsgierig naar waren.

Over mijn reis

Na Australië en Nieuw-Zeeland in 2016 en Californië USA in 2017 waren in 2018 Suriname en in 2019 Jamaica onze reisbestemmingen. In 2020 gingen we weer DownUnder . Een reis die we wegens Covid af moesten breken. Ook in 2020  maakten we een Griekenland-reis, Corona beperkt. 2021 Corona-pauze …en 2022 Corona-proof Bonaire. En na een kort voorjaarsverblijf op Lanzarote, Spanje in 2023, staat voor de winter van 2024 Afrika, meer specifiek Tanzania inclusief Zanzibar, op het programma.

Bezochte landen

Ik heb 39 landen (16%) bezocht:

Aruba, Australië, België, Canada, Caribisch Nederland, China, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Hongkong, Ierland, Italië, Jamaica, Kenia, Liechtenstein, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oman, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Suriname, Tanzania, Thailand, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.